Online Diary cikNaz: aku bukan tak bersyukur Ya ALLAH
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

aku bukan tak bersyukur Ya ALLAH


aku bukan tak bersyukur dengan anugerah-Nya
memliki rupa yang sebegini cukup untuk aku bersyukur
alhmdulillah..
cukup sempurna dengan mata,hidung,mulut dan rupa yang manis anugerah-Nya
adatla manusia kan
bukan tak bersyukur tapi memuji kejadian makhluk-Nya yang lain yang lebih cantik
aku cemburu dengan rupa yang cantik-cantik
kulit mulus, putih, gebu.
seronoknye dapat anugerah yang sebegitu.
aku sedar kulit aku hitam manis :')
kawan-kawan lelaki kelas aku pon ade yang perli dengan kulit gelap aku ni :')
it's okayla :')
aku paham mungkin mereka tak merasai apa yang aku rasa.
tak terniat sikit pon aku nak kutuk manusia laen yg berbeda dengan aku.
masing-masing punya kelebihan masing-masing
  • gemok
  • kurus
  • gelap 
  • cerah
  • bulat
  • sepet



semua tu adalah kejadian yang Allah jadikan
kejadian Allah semua sangat sempurna
kelebihan dan kekurangan itu Dia yang tentukan

WAALLAHUALAM :)

tape , aku dh bersyukur dapat rupa secomel ni :D






p/s : hitam-hitam si tompok manggis , semakin hitam semakin manis :D *bangga XDD




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen