Online Diary cikNaz: Apa yang aku nak dalam hidup aku sebenarnya ?
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 4, 2011

Apa yang aku nak dalam hidup aku sebenarnya ?


Macam-macam benda aku nak dalam hidop aku .
tapi kadang-kadang kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan.
aku nak buat family aku bangga dengan aku
aku sayang mereka sangat-sangat
terlalu banyak jasa mak dan abah yang besarkan aku dari kecik sampai aku besar panjang
dulu kecik-kecik aku degil , mak rotan cubit lempang .
bila aku fikir balik , macam kelakar sebab dulu kecik-kecik aku degil nk mampuih
main ngan budak-budak laki.
main baling siper , rondes , kejar-kejar n memacam lagi
tapi sekarang jumpa masing-masing langsung ta tegur . hahahaha !!
dari zaman tadika aku sekolah kat PD , lahir kat PD dan sekarang sambung DIP kat PD gak!
sampai darjah 2 pindah Kluang sampai sekarang dah umur dekat 21 tahun ni .
sekolah TEKNIK MUAR dari form 4 sampai form 5 .
macam-macam cabaran dan kesusahan aku alami dalam hidup ni.
jujurnya , banyak susah dari senang .
aku jarang rasa betul-betul bahagia .
tapi aku sedar semuanya pasti ada hikmah .
aku tak pernah salahkan takdir .
ALLAH maha pemurah .
lepas ni maybe banyak lagi kesusahan yang akan aku tanggung lebih dari yang aku rasa sekarang demi mencapai apa yang aku hajati .
LIFE IS HARD .
Insyaallah kalau abes DIP aku kerja then kalau ada rezeki aku sambung Degree .
ala , kesudahnya aku kahwin gak dapat anak,jaga anak,jaga suami.
tu la putaran hidup perempuan .
walau berkerjaya besar macam mana sekalipun , husband kita perlu taat .
lepas kahwin , syurga di bawah telapak kaki suami pulak . ye dak ? :)
terima hakikat , LIFE IS UNEXPECTED :)
dan tak semua kita impikan tu kita akan dapat dengan mudahnya .

orang paling bermakna dalam hidup aku:


sayang abah ! akak tak kan lupa jasa abah sampai bila-bila .

emak tersayang , sampai mati akak sayang mak .

along . abang yang jauh di mata .

adek nombor 3 , mirol , budak degil !

adek nombor 4 'n' bongsu , arif a.k.a arep . budak degil gak !
 rindunya kat dak ni !

teman terbaik yang paling sabar dengan kerenah aku .
Aminnnnn , diharapkan panjang jodoh aku ngan dia


sayang yang teramat sayang pada orang-orang di atas ni !





" Dream as if you'll live forever , live as if you'll die today."






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen