Online Diary cikNaz: SEM 5 ni sangat menyedihkan :'(
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

SEM 5 ni sangat menyedihkan :'(

suke haku le nak tepek muka aku bebanyak . blog aku , ye dak ? hihi :)
ni pic sebelom nak pegi makmal jalanraya.


Tah la aih , sekarang ni aku start terasa malas nak belajar.
adoiii , bukan apa, macam-macam gile halangan aku ada .
kerenah manusia buat aku semakin hilang semangat nak study .
lebih-lebih lagi banyak test-test yang looooowwww MARK :(
haihh , sedihnyeeee .
bajet-bajet sem ni nak dapat pointer tinggi tapi aku terasa yang CONFIRM pointer sem ni jatoh MERUNDUM :'(
sedih sangat-sangat bila ingat .
masa tengah taip ni pon terasa macam nak meleleh :'(
bukan apa , aku tanak la cepat give up .
subjek semua susah-susah.
  • teori struktur
  • kejuruteraan jalan raya 2
  • matematik 3
  • rekabentuk bangunan
  • geotechnic 2
  • hidraulik 2
  • ATURCARA KONTRAK 2
semua killer-killer kau tahu .
plus , sem ni semua nak ENGLISH .
hadoihh , at least buat la dwi bahasa jee .
bapak sedihla :'(
banyak gile benda nak fikir pasni .
ya ALLAH berikanlah daku kekuatan.
macam mana la nak further DEGREE.
DEGREE lagi la berganda susah gileeee :"(

NEXT WEEK TEST MATH .


ya Allah , kuatkan semangatku :'(




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen