Online Diary cikNaz: ohh yeahh !! sayalah nenek yang paling COOLL !!
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

ohh yeahh !! sayalah nenek yang paling COOLL !!

Adakah ini cerita rekaan ? BUKAN ! ni adalah kenyataan . sila duduk senyap-senyap sambil baca kisah di bawah :)



30 atau 40 tahun akan datang.....




situasi 1

cucu  :  Nenek , saya nak buat assignment hidraulik sekejap ye nek . nanti saya teman nenek jenjalan tau .

Nenek : humangai ! buat apalah kamu nak buat sekarang ? ilek ah ! dulu nenek kat poli chill je buat assignment esok nak hantar baru buat . siap copy kengkawan nenek yang lain . dah-dah , jom teman nenek rempit .

cucu : wahha ! cool la syiak nenek aku ! 


Situasi 2

cucu : Nenek , saya ada kelas ni nek . tapi lecturer tu suka attack saya . nape tah . macam malas je nak pegi kelas :(

Nenek  : what the heck ? buat apa la kamu susah hati sangat ni . dulu nenek chill je malas datang kelas . buat muka selamba bila masuk kelas time nenek lambat setengah jam . siap penah kena bagi surat amaran tak datang kelas . selamba jeee . layannnnn....

cucu : perghh ! cool gileee .

\
Situasi 3

cucu : Nenek , saya ada pasang skandal 3 orang . takot la kalau skandal-skandal saya tahu . macam mana ni ek nek ?

nenek : ahh kamu ! semua leh setel beb ! nenek dulu kaw-kaw ada spuloh skandal . ilek je ..

cucu : fuuyyyyyoooooo !! 


* duduk terpikir , macam ni ke cara kite cakap dengan cucu-cucu kita pada masa hadapan .
memang ROCK habesss nyahhh .


RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL :)

dulu nenek layan LINKIN PARK okayh !!
CRAWLING IN MY SKIN ! OH YEAHH !!!


- TAMAT-



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen