Online Diary cikNaz: Day 02 - Your Favorite movie.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 24, 2011

Day 02 - Your Favorite movie.

Cakap pasal ni, aku paling leceh sebab macam biasa, memang baaaaaaaaaaanyak sangat muvi yang aku minat.
tapi yang paaaaaaaaaling aku takan lepaskan tengok ialah muvie seram,pembunuhan,alien,misteri dan filem yang berunsurkan thriller yang menakutkan dan serammmm.huahuahua.
kalau muvie cinta-cintan ni aku kurang beminat bukan tak minat. macam baru-baru ni muvie NURKASIH THE MOVIE,orang lain sebok nak tengok tapi aku tak ada feeling langsung.hahaha.
oke, ni adalah di antara my favourite muvie sepanjang zaman. tapi ni sebahagian je tau. kalau banyak-banyak nanti tak muat satu page. :)


HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH
kahkahkah, hadoii tak habis gelak tengok movie ni. even tak seram, dia still ada hantu.
aku bet ramai dah tengok kan. naik hapal semua dialog dia.
yang penting, ni adalah movie yang dah banyak kali aku ulang-ulang tengok.kahkahkah.


THE VICTIM
perghh, tahap seram melampau. seram gile. adoiii, aku pon naek seram sekarang ni tengok pic ni. cerita hantu thai memang SUPERB !


SHUTTER
ni lagi 100000kali ganda seram. suspen gile.
aku bagi 100000bintang untuk keseraman movie ni.
*meremang bulu tengkok tetibe -..-"


WRONG TURN 1, 2 AND 3
semua best ! cerita ni pasal bunuh-bunuh. ada manusia kanibal dalam hutan bunuh manusia. makanan dorg ialah MANUSIA. euwwww, kalau kau tengok kena warning. cerita ni sangat-sangat-sangat-sangat menggelikan dan meloyakan. siapa cepat muntah ngan loya gerenti muntah tengok muvie ni. 
tapi thumbs up! muvie ni buat aku buntang mata tengok. best gilee!!



Dahhh, tu je leh aku senaraikan. banyak lagi sebonarnya. tapi dek kerana aku tibe-tibe terasa seram, aku stop sampai sini. sebab kebanyakkan muvie yang aku minat semua muvie seram. sumpah, minat sangat cerita seram. kau bagi jela kat aku, semua aku berminat.ekekeke.

OKAY,BYE :) 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen