Online Diary cikNaz: Sad.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

Sad.

It's not like what you think.
I LOVE YOU all my heart.
you're my best.
saya lakukan semua ni untuk hubungan kita.
bukan untuk suka-suka like PUPPY LOVE.
kita tahu semua yang kita lakukan, kongsikan bukan suka-suka.
ianya selamanya.
selamanya diri saya untuk awak.
tapi...
dalam sedetik ni, timbul kekeliruan dalam hati saya.
tak mengapalah, akan saya usahakan untuk nyahkan perasaan ini.
semua untuk awak..
ya, semuanya untuk awak.
dan...
saya rela untuk korbankannya.


"If I could reach up and hold a star for every time you've made me smile,
the entire evening sky would be in the palm of my hand"


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen