Online Diary cikNaz: Day 06 - A Photo of An Animal You'd Like To Keep as a Pet
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 23, 2011

Day 06 - A Photo of An Animal You'd Like To Keep as a Pet

Aku tak tahu la sampai bila nak habiskan challenges ni.hahaha.
aku ni pemalas nak menaip. letak gambor rajin ler aku.ekeke.

Okayy, go on for day 6 ! yihhha.
A Photo of An Animal You'd Like To Keep as a Pet tajuk kali ni.
act, aku tak penah bela apa-apa pet pon. dan aku tak berminat sangat kecuali KUCING!
kucing manja je tau. tapi aku takut betul dengan kuku dia yang tajam-tajam tu.aishhh.
tapi aku suka gak main ngan kucing sebab dia comel bangat.mata bulat-bulat. :)
aku penah pegi rumah kawan aku tu, dia ada kucing nama dia Manja.hehe. Manja tak pernah cakar orang.
nama pun Manja kan. manja giler.suka ikut orang. kucing macam tu la yang nak. tapiii..one more thing yang aku tak suka ialah macam dorg ni buang air.lagi-lagi nak kena latih plak. then bulu-bulu kucing melekat-lekat kat karpet or sofa. susah nak kemas plak. letih. =..="
tapi walau macamane pun aku tetap minat beliau-beliau ni.*kucing. hehehe.

ni pic-pic kucing yang comel-comel yang amatlah manja dan gebu.
haishhh, geram sangat tak tertahan nih! grrrrr.

tolong jangan comel sangat boleh takkk ? geram tauuu!

atoto, telinga tomeyy je.

eiii,rasa nak kacau je dia ni tido tauu.

alolohh, sedihnye muka dia.

nak picit-picit je.haishhh!

p/s** aku terasa yang ayat-ayat aku kat atas ni macam budak-budak plak.gedik gler. huh! malas aku nak delete.hahaha



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen