Online Diary cikNaz: terima kasih sahabat :)
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 22, 2011

terima kasih sahabat :)


Maybe ramai salahkan aku. aku tahu :) tapi kau tak kan faham apa yang aku rasa sebab kau tak alami apa yang aku rasa. sedih, perit, dan sampai nak lelap mata pun aku sedih. kau rasa tak ? kau tak rasa sebab aku yang rasa sorang-sorang. aku menangis dalam hati setiap hari pernah tak kau perasan ? masalah aku, aku tanggung sorang-sorang. aku sedih, mana kawan-kawan aku ? ada tak yang peduli pasal aku ? aku diam sebab aku tak nak sakitkan hati orang even banyak aku sakit hati tapi aku simpan sebab aku tak nak bermusuh. tapi bila kesabaran dah sampai hadnya, aku give up dan inilah jadinya. terus-terang, aku kecewa dengan kau. dan tolong, tolong jangan anggap aku KAWAN BAIK kau lagi. sebab aku tak ada kawan baik macam kau.




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen