Online Diary cikNaz: MINAT
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 2, 2011

MINAT

Aku sebenarnya macam malas nak further study lagi. macam dah tak minat sangat. dulu aku bersungguh sangat nak belajar but now, aku teringin nak pegang duit sendiri. dalam erti kata lain nak kerja. maybe aku dah mula start berfikir pasal masa depan dalam jangka masa beberapa tahun lagi. kahwin mungkin. jangan cakap aku gatal atau apa ok. aku cuma mula berfikir masa depan lepas ni. planning aku cuma nak kerja, cari duit banyak-banyak then ganti balik duit mak abah yang banyak dah habis untuk aku. kahwin juga dalam planning :) kalau aku further study maybe guna lagi banyak duit sebab sekarang pun dah banyak sangat berhabisan duit. hmmm. mungkin aku akan menyesal bila masa kerja nanti aku fikir belajar lagi seronok tapi satu hari nanti aku kena bekerja jugak sebab tu adalah tanggungjawab aku yang akan datang. doakan aku yea. aku harap aku dapat tunaikan segala impian aku ni. aminnnn :)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen