Online Diary cikNaz: emo.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 11, 2012

emo.


Saat ini,
aku cuma mahu menangis.

dan....
aku mahu segera tertidur dengan air mata sendiri.
pada waktu itu, aku boleh lupakan semua yang aku fikirkan.

biarlah....
biarlah hanya sekejap cuma.

aku cuma mahu dia mengerti.
bagaimana susahnya hidup dia, dia cuma susah.

dibandingkan dengan susahnya menahan perasaan aku.
aku yang menanggungnya.
aku mahu tahankan tangisan ini.
kerna aku tahu tak ada guna jika langsung tidak difahami.
malah langsung tiada erti....

semuanya aku dipersalahkan...
semua aku yg dianggap langsung tak memahami....
padahal separuh gila aku fikirkan tentang dirinya.....
berkali-kali aku meluahkan malahan luahan aku bagaikan angin lalu....
ditiup sepi oleh bicara yang enteng....

akukah yang salah?
sedangkan aku mencuba yang terbaik....
 akukah yang patut dipersalahkan?



-Naz-




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen