Online Diary cikNaz: Something new.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 24, 2013

Something new.


Banyak benda jadi kat diri aku masa sekarang. orang kata semua ni pengalaman. aku sebenarnya tak ada masa nak taip semua ni dalam blog tapi entah kenapa mcm tetiba ada mood nak taip jap. masa taip ni aku tak tahu sampai mana aku nak cerita. just ikot mood jari n kepala hotak je. hehe :)

And now, i got a new job and everything in my life 89% changed. tempat baru yg bole dikatakan mencabar. mula2 aku demam. bayangkan first day keje aku demam n sakit kepala. nasib baik masa tu tak ada kerja lagi. kiranya, aku tabah giler waktu ni. masa tu aku sewa rumah dok sorang2. balik kerja aku nangis sbb rasa sedih sangat2. ingat family je :( dah la sakit. balik2 rumah je sunyi. :( seram pun ada gak. dann aku buat keputusan drastik cakap dengan mak yg aku nak pindah rumah. nasib baik gak, kak zue kawan aku yg satu tmpat kerja ngan aku bagi no. tel rumah sewa baru. masa deal2 dengan org tu, dan esokkk aku pindah gak. hahahaha. mak n abah dtg masa tu tolong aku dan bawak motor aku pegi pasir gudang. sangat drastik. 

Boleh dikatakan aku selalu nangis gak waktu tu. housemate aku kak Dura tersangat baikkk. seriously, aku sekejap je ngam dengan dia. tunang dia, Abg Qemi selalu bawak kak dura n aku jalan2 masa cuti. tak ada lah aku terperuk dlm rumah ni.hehehe. adehhh maleh plak den nak taip lagi. hahahaha

Sekarang, aku dah ok sket. kerja mula melambak. pening pon ada tapi aku kena kuat. mana boleh lembik. aku dah janji kan. prinsip aku, mana ada dalam dunia ni kerja yg senang. semua kerja ada cabarannya waima pengutip sampah sekalipun. :) n go go chaiyokkk Naz!! U CAN DO IT !! aminnn.

*mak.. abah... doakan akak tau.

Wishlist :
  • bagi mak abah duit setiap bulan.
  • lesen kereta
  • KERETA buat teduh panas hujan.
  • kumpul DUIT kahwin dengan Fahmi. hikhik AMINNNN :D



*duit hasil kerja dan usaha kita lagi berbaloi dan puas hati sebab kita tak mengharapkan orang lain kan :)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

  1. semoga berjaya dan good luck untuk kerja baru...

    Btw jom join Contest yang sangat mudah kat SINI dan menangi wang tunai segera.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen