Online Diary cikNaz: chenta
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 27, 2012

chenta

Kelam...
Terang....
Ku nampak bayang cahaya dari kejauhan...
Aku kira itu kamu...
Kamu yang kutunggu selama ini...
Datang menggapai tangan aku menuju cahaya itu...
Ya! cahaya itu cahaya kita..
Bak kata romantis hatiku, cahaya CINTA kita...
dan...
Kau datang dari kejauhan dari cahaya yang menyilaukan mata aku, mata hatiku...
kau hulurkan sesuatu padaku lalu kau rapatkan kembali jari jemari halusku..
Kau bisikan padaku satu kata yang kufahami lalu kau tatap mataku dalam-dalam...
lalu kau selam dalam-dalam dalam kelam...
kelam yang membahagiakan dan ya! datang cahaya itu lagi...
aku bahagia...
lalu kau hilang dalam diam, dalam senyuman yang menguntumkan debaran hati ku dalam-dalam...
kau yang bernama ENGKAU...
ENGKAU selepas 5 orang yang tersayang dalam hidupku...
siapa lagi bukan ENGKAU. ya! aku kata ENGKAU sayang...
Aku buka kembali genggaman jemari ku ini...
lantas aku senyum bahagia...
ya! BAHAGIA. :')
:)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen