Online Diary cikNaz: 365 days, 12 month
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 27, 2012

365 days, 12 month



* Secara jujurnya, aku bosan. bosan bila kerja aku kena mengadap bos yang meng'tension'kan aku. semua tak kena. aku tak tahu nak cakap kat siapa lagi tapi yang penting aku bosan. lagi-lagi ada officemate yang urghhhhhh !! Allah je yang tahu. seriously, aku dah BOSAN.


* berat aku 51kg wehhhhh. gemuk sangat gemuk. tapi bila aku cakap berat aku kat orang, dorang tak percaya. dorang kata aku berat tulang. kecik katanya. meh cakap kecik tang mana tu?


* aku dalam proses mendiet. tapi aku rasa aku tak diet sbb aku mencekik gak tapi yang paling pasti, aku sekarang memang kurang makan. aku dah mindset yang aku tak akan makan nasik lebih setengah senduk. kalau terlebih memang rasa menyesal yang teramat. ni pon SERIOUSLY.


* apakehalnya jiran aku nak carik gaduh dengan family aku. pasal hal kecik je kot. mak aku ada cakap satu ayat yang memang aku tak pernah dengar sebelum ni dari mulut mak aku sendiri dan aku.. sangat tak percaya yang mak aku akan cakap mcm tu. geram mungkin. family aku tak kacau langsung family dia tiba-tiba mahu membuat onar pula. cemburu barangkali bak kata emak. 


* kau sakit hati tak bila, hari-hari kau mengadap manusia-manusia yang sangat kerek. sampaikan aku langsung malas nak cakap dengan manusia-manusia ni. maka, tercetuslah mimik muka masam dan kelat aku pada mereka. itu memang habit aku.
 

* aku sampai sekarang tak tahu, aku bestnya twitter. sekadar update status or komen-komen or re-tweet balik. life orang zaman millenium sangat membosankan. entah zaman millenium akan datang mungkin guna TELEPATI. atau adakah dunia ini masih wujud. wallahualam.

aku malas nak taip lagi. banyak sungguh sebenarnya. 365 hari itu bersamaan 12 bulan. tak terkira banyaknya. sampai satu masa aku malas. malas nak fikir.

k bai.





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen