Online Diary cikNaz: RINDU
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

RINDU

malam yang sepi .
menghadap komputer riba yang usang .
telefon tangan sudah lama senyap .
hujan sudah beberapa hari tidak menunjukkan tanda-tanda mahu  berhenti .
sejuk sungguh environment sekarang .
ya, tibatiba perasaan mula berubah .
aku rindukannya .
teman terbaikku merangkap insan yang tersayang dalam hidupku .
teman yang telah sebati dalam hidupku .
temanku kala aku sedih , bahagia , dan gembira .
teman yang tidak jemu-jemu membimbing aku agar aku bersemangat untuk hidup.
aku sayangkan dia .
aku tidak semangat tanpa dia di sisi .
oh rindunya aku pada si dia .


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen