Online Diary cikNaz: SAHABAT
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

SAHABAT

selama ni ,
aku jaga hati dia , aku bersabar dengan perangai dia .
aku cuba tahan dan terus tahan .
aku tanak cakap belakang dia , aku tanak cuba untuk menghasut orang lain untuk membenci dia .
tapi...
ALLAH itu maha Kuasa .
selama ni hal yang remeh-temeh pasal aku dia cerita pada orang lain .
inikah sahabat ?
dia mengaku aku sahabat baik dia sedangkan dalam masa yang sama dia suka cakap hal aku pada kawan yang lain .
tak sangka sungguh aku .
selama ni , aku cuba untuk jadi sahabat yang terbaik untuknya .
tapi .....
inikah balasan aku untuk menjadi yang terbaik untuknya .

yang pastinya ...
perasaan aku pada dia mulai saat ini .
akan berubah serta-merta .
ya , serta-merta.
tiada NAZATUL yang lama lagi ~

masih ada lagikah teman sejati ?


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen