Online Diary cikNaz: PENYAKIT GILA SHAWLS
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 31, 2011

PENYAKIT GILA SHAWLS

sayang nak tinggalkan blog ni .
jam dah dekat pkul 4 pagi suda .
seyes mata dh mula mengantuk ~

sekarang ni aku obses sangat ngan benda alah ni 'shawl' atau melayunye selendang .
nape tah mata aku berpinar-pinar bila tgk shawl tergantung-gantung kat mall .
ahh ! gila la ! mesti rase nak beli .
aku tak tahu la weyh . aku rase aku dah addict ! 
pantang betol bile nampak .
waaaaaa !! tolong aku !
aku tak suke ah , mesti nak beli .
abes la duet aku mcm ni .
gile ! gile !
ohhh shawl nape la ko sekarang dah buat aku addict !
ceittt ! ~

ok FINE ! ni YUNA punye pasal la ~




* love her style demn much !




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen