Online Diary cikNaz: cakap-cakap
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 26, 2011

cakap-cakap


aku cepat touching 
aku tak suke orang puji sangat aku , nanti aku bongkak
aku setia pada CINTA *aku serius

aku sayang kawan-kawan aku 

orang yang tak kenal aku cakap aku pendiam tapi sebenarnya tak betol sama sekali
aku cepat menangis bila sedih atau terharu 

aku bukan lembut , aku ganas tanya family aku dorg memang paham aku

aku sensitif dengan orang yang pernah sakitkan hati aku , susah nak maafkan

aku benci bila orang yang suke mengejek orang lain , cermin diri dulu .

aku tak kuat makan .

aku akan malas buat sesuatu perkara kalau tu aku tak suka 

aku tak suka bersukan , i hate sweating .

aku sayang family aku , teramat sayang .



dat's all .

tade benda nak bebel .


tata !!





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen