Online Diary cikNaz: LIFE
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 26, 2011

LIFE

"Ohh i gonna die ! i gonna die !"


Kadang terfikir nak lenyapkan diri dari dunia ni .
jangan begitu Nazatul ko belom tobat lagi nak mati ke ?bukan!bukan!
aku tamau orang yang aku sayang sedih dengan kepergian aku nnti.
hidup masih panjang lagi.aku belom puas nak menikmati hidup aku yang akan datang.
memang payah nak laluinya buat masa sekarang.penat,letih,susah hati tu la yang aku kena hadapi.masalah orang sekeliling lagi, kerenah mereka.
dengan kerenah aku yang degil nak mampuih ni.
ohh memang letih nak hadapi :(
but , i'll try my besh !yang lepas biarlah yang lepas tu dilupakan.
open ur new chapter Naz.
kau boleh!kau boleh!
mak,abah,along,mirul,arepaku sayang family aku sangat-sangat :(
aku kena kuat , tabah menghadapi semua ni.aku sedar ada yang lagi susah dari aku tapi mereka lebih kuat menghadapi semua tu kan .
aku mesti boleh jugak kan?
aku sayang study aku kat polipd ni.aku sedar SEM 5 ni memang perit sngat-sngat.subjek semua killer-killer.nak tanak aku kena gak AMEK .
usaha selagi boleh , perah otak , tahan mata , tahan perasan .
result sebelum ni smua hampeh , sedih jangan cakaplah :'(tapi aku sedar , everything that happen must have a reason .
ALLAH maha adil , Dia mendengar setiap doa-doa hamba-Nya.USAHA dan TAWAKAL.
gagal sekali tak bermakna gagal selamanya.
YESS! aku kena kuat! kamu boleh Nazatul !



wink wink :)



CHILL NAZATUL !! :)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen