Online Diary cikNaz: Trend ke ?
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 3, 2011

Trend ke ?

assalamualaikum...

trend ke ?
haha . ouh no no no no .
trend kat sini yang cuba aku maksudkan bukan pasal fesyen bebaju sekarang or errr style shawl .
maksud di sini ialah style menangkap pic dengan memandang ke atas ataupun mendongak . *adeh patah tengkuk den .
waaaaaaa , dan aku termasuk dlam kategori ni gak !

contoh :






 semua pic ni , NO MAKE UP . mate ori :PP





tgk laa , mate je lebih kan ? kan ? bulat gitu .
mungkin aku rasa orang sekarang lebih sukekan mate yang bulat-bulat dan besar-besar . 
contoh : lens besarkan mata , make up bagi nampak mate bulat dan blablablabla ~

mungkin kot .....



p/s : tapi aku rasa gambar-gambar aku ni agak comel kan . panggg , pasan lebih . sorry yee :)



okay , see you ! :D

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen