Online Diary cikNaz: my cousin engagement day :)
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 3, 2011

my cousin engagement day :)

assalamualaikum :)
aduii , penat plus pening-pening still leh taip lagi entry kali ni .
act , aku baru je pulang dari kampung . hehe *skema ayat tol
sepupu belah emak aku baru je bertunang usai umur 26 tahun :)
wahhh , terase bahagia sungguh . tak sabar tunggu dier kahwin plak !
aku malas gile bab-bab menaip ni =,=!
so , chekidaut je la pic-pic ni yeee :)


* sorry , gambar agak buruk-buruk sebab guna kamera nset 2.0 mp jeeeeeeeeee ...

 upcara menyarung cincin . besh !

 ni la my cousin yang tecik molek tuu .

 keluarga belah lelaki .

 hantaran kedua-dua belah pihak .

 ni hantaran lelaki :)

dan ni hantaran pihak perempuan lak :)


tu je pic yang sempat aku snap sebab mase tu bahang gile dalam umah makcik aku tu dan aku plak tgh poning-poning pale . 
gerak balik kluang pukul 4.50 petang , abah perlu kerja so , tak dpt nak berlama-lama kat sini .


okay , bye !



Marriage is not a ritual or an end. It is a long, intricate, intimate dance together and nothing matters more than your own sense of balance and your choice of partner.

- Amy Bloom -






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen