Online Diary cikNaz: Apa Yang Aku Selalu Guna Untuk Edit Gambar ?
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

Apa Yang Aku Selalu Guna Untuk Edit Gambar ?

first at all ...
aku selalu guna software ni PHOTOSCAPE.


first :
ni edit tok warna die . korang pandai-pandai la pilih kaler nak cantik :)


2nd lak :
ni gune bloom . muka jadi cerah sikit macam ada cahaya keimanan . hahaha !!


3rd :
ni kalau nak buat tulisan . mudah kan ?


yang kedua plak yang aku selalu guna ialah PICNIK .
ni bukan software tapi korang kena bukak dalam tenet .
klik sini

first :
upload pic korang .


2nd plak :
aku selalu just softenkan pic aku je. yang lain-lain sila survey sendiri sebab terlalu baaaaaaanyak yang korang boleh buat . confirm RARE ! :)

3rd :
ni untuk tulisan . seriously , korang akan gelabah dan rambang mata tahap cipan bila tengok jenis tulisan yang cantik-cantik kat sini .



haha,ni hasilnya . berdarah hidung wa cakap sama lu , hahahaha!!




beshkan? beshkan? yang laen-laen tu try la survey sendiri . confirm macam artis gambar-gambar korang nanti , heee :D


SELAMAT MENCOBA ! :)




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen