Online Diary cikNaz: FEBERET YAWW !
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

FEBERET YAWW !


Even aku tak berapa suka Indonesia ni , tapi aku tetap menghargai muzik-muzik dorg .
muzik dorang still besh gak .
ada beberapa Band aku minat .
okayy , kali ni aku minat J rock .
mesti ada yang tak kenal mereka ni . 
band dorang dah lame dah , lagu pon agak lame tapi aku minat lagu ni .

KU INGIN KAU UNTUKKU



Ada senyuman manis di bibirmu
Yang slalu terbayang olehku
Takkan ku lupa saat itu
Wahai kau gadis pujaanku
Kuingin kau untukku

Mungkin hanya lah engkau yang membuatku
Mengerti akan arti hidupku
Kau beri aku cahayamu
Ku kan selalu menyayangimu
Kuingin kau untukku

Chorus:
Yang kurasakan kini tak tertahan lagi
Kanku ungkapkan semua padamu
Kan kuberi kan semua rasa dihati ini
Jangan kau ragukan aku

Ada senyuman manis di bibirmu
Yang slalu terbayang olehku
Takkan ku lupa saat itu
Wahai kau gadis pujaanku
Kuingin kau untukku

Chorus:
Yang kurasakan kini tak tertahan lagi
Kan kuungkapkan semua padamu
Kan kuberi kan semua rasa dihati ini
Jangan kau ragukan aku


p/s : lagu ni la yang aku buat tok blog aku ni :)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen