Online Diary cikNaz: LUAHAN PERASAAN DI MALAM HARI
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 11, 2011

LUAHAN PERASAAN DI MALAM HARI



Aduhaiii , rindu weyh . rindunya gwa kat mamat kat pic atas ni . hadoiii . jarang beno dapat jumpe die . huwaaaa... 
hmmm , i love you so much sayang
i love you soooooo damn much !
dia sangat tahan dengan kerenah aku yang cepat MOODY !
nape la aku macam ni selalu . hmmm
sorrry hubby , i'm sooo sorry :(
dah cuba kawal tapi tahap keMOODYan aku yang teruk ni buat aku macam nak hantuk kepala kat dinding je .
DAMN kau Naz !! arghhh !!
yang jadik mangsa ialah DIA ni laaa... :(
hadooooiii *sambil hantuk-hantuk pale kat dinding.
sorry sangat-sangat sayang :(
i miss you soo much , jeles tau tengok orang laen dapat dating :'(
baby rindu hubby sangat-sangat .
bila dah cukup duet and everything dah stable , kita kahwen cepat-cepat tau sayang.
serius ni bukan main-main . korang ingat aku ni tipu-tipu ke?
kalau gelimat jangan baca post aku nih ! dok diam-diam!
hmmm , rindunya kat dak cepet ni :'(
rindu tangan dia genggam tangan aku , rindu nak tengok senyuman unik dia tu , rindu segala-galanya pasal dia :'(
harap-harap JODOH aku dengan dia panjang dan bahagia sampai bila-bila . AMIN .


I LOVE YOU FAHMI .
I LOVE YOU FOREVER AND EVER .




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen