Online Diary cikNaz: TRANSFORMASI
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 13, 2011

TRANSFORMASI

Seingat aku la , aku starting pakai tudung masa aku darjah 2 .
sebab dulu sekolah agama , ustaz aku pesan kat bebudak kelas sape nmpk lelaki or perempuan yang tak ttup aurat , report kat die then nanti rotan .
aku punya la takot sebab ustaz tu garang .
aku pakai tudung since hari tu until sekarang :)
sekarang bukan takot kena rotan tapi atas kesedaran diri sendiri . hihi :D
Okay , dari dulu kitaorang perempuan memang tudung ada macam-macam jenis dan fesyen jadahnya .
serius terlalu banyak .
aku plak memang suke tengok perempuan pakai tudung *bukan bererti aku :P
nampak how sweetnyeeeeeeee dier . hihi .
kat sini aku nak citer pasal aku yang cube untuk menerai dan transformasi aku pada fesyen bertudung tak pon sekarang konon-konon moden atau ala HANA TAJIMA yang dipanggil hijab :)


**ni la tudung feberet aku dulu . tah ni mase zaman-zaman sebelum masuk poli . sekarang tudung-tudung macam ni hanya tinggal kenangan . aku mcm ta reti nak pakai dah ==!


**ni orang panggil tudung indon dulu . konon-konon tanak pakai ah dulu , tapi bila tengok kengkawan pakai suwit je , aku pon try . then sampai sekarang . hehe .


**pastu starting tudung syiria . bulat makaih muke den T_T

**barubaru terai nk pakai shawl.hik :)

Then sekarang plak :)
-
-
-
-
-
-
-

lebih up-to-date dan nmpk sweet . kn?kn? hahah !







tu je yang aku dapat tepek muke aku kat sini . ehh , aku lupe baju lom bilas !! T_T
Sekian tok entry kali ni , buBYE !!





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen