Online Diary cikNaz: patutkah aku menangis ?
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

patutkah aku menangis ?

Masalah ? memang dan sememangnya kita susah nak lari darinya .
shut up la ! aku ase macam semak gile sekarang .
dengan kerja menimbun-nimbun .
plus , final exam around the corner je .
post aku selalu cerita pasal masalah aku . susah kan aku nak betul-betul happy atau...
aku yang selalu emosional ? hmmmm ..
Allah yang tahu macam mana perasaan sekarang .
Honestly , aku tengah berbelah bahagi antara dua keadaan .
susah nak diceritakan .
hati orang , aku nak jaga semuanya . kalau boleh aku nak orang pandang positif pasal diri aku .
yela , siapa tanak kn ?
tapi... tak ada yang sempurna . manusia semua tak sempurna .
apatah lagi aku yang banyak kekurangannya ni .
kenapa dia macam tu ? kenapa ?
aku rasa berdosa sangat mengutuk kawan aku sebab dia dah bagi macam-macam hasutan kat aku .
aku jadi jahat . jahat sangat .
dua-dua kawan aku . dua-dua aku sayang .
tapi kenapa dia kadang-kadang buat aku macam sampah dan terasa diri macam bodoh sangat :(
macam useless sangat .
aku tak patut percaya sangat tapi aku dilema .
aku serba-salah sangat-sangat .
tolonglah faham .
aku pening ni .
pening sangat :(

online sambil minyak angin kat sebelah lappy . migrain migrain . fuhhh !



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen