Online Diary cikNaz: Beautiful.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 23, 2011

Beautiful.

Orang kata 'Don't Judge the Book by It's Cover.
tapi sekarang terlalu banyak cover yang ada, err maksud aku kali ni MAKE UP.
orang sekarang terlalu canggih. make up untuk nak besarkan mata ada, make up kecikkan mata, mancungkan hidung dan blablabla.
siapa tanak cantik, orang gila je yang tanak cantik sebab dorang gile.hahaha.
banyak aku gugel kat Youtube or web-web yang ada sekarang ni, teknik-teknik make up yang ada.
dan aku terkejut gak sebab ada diantaranya yang muke sebelum bukan main huduh, opss sorry sebab terus terang and after makeover ya Allah, cantik gile! cute macam barbie doll. sumpah macam berlaku satu keajaiban dunia. okayy, aku bagi contoh macam kat bawah ni. jom cekidaut!



See, nampak ketara perbezaan sebelum dan selepas kan???
semua ni aku gugel kat gugel image. aku rasa macam ajaib gile!
macam ni semua orang tak cantik boleh jadi cun melecun. percayalahh!



Selain tu, sekarang ada kaedah lain nak jadikan mata sepet yang kelopak mata tak nampak menjadi NAMPAK!
haishhh, ade je kan idea sekarang ni.
jom cekidaut video macam mana cara-caranya.

model dalam video ni comel laaa.ngeee :)



Zaman sekarang, semua tak mustahil. ade je idea baru yang manusia keluarkan.
rasa-rasa ada tak alat untuk orang rendah macam aku ni jadi tinggi.bhahaha.
tapi dengan teknologi dan kreativiti orang-orang sekarang, semua boleh gak kann.
so, pape pun, aku tetap bersyukur dengan apa yang tuhan bagi kat aku sekarang dan takde terniat nak ubah apa-apa ciptaan-Nya. alhamdulillah :)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen