Online Diary cikNaz: confius :(
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 31, 2011

confius :(

Petang tadi lepas makan je aku tertidur.
aku mimpi mak aku meninggal sebab ada hantu jahat yang bunuh mak aku.
menangis-nangis aku bila abah bagitahu. ehh ni mimpi je tau.
aku boleh tafsirkan mimpi ni yang aku ni gile cerita seram means citer hantu.adoiii. apela.hahaha.
then, aku mimpi aku jadi model photograpy. ni lagi harukkk.
apakah? kahkahkah :D
ni la akibat terlelap petang-petang. tak elok tidur petang sebenarnya.
act, hmm aku dapat offer jadi new talent model.
what??? muka kau ni jadi model? tak percaya kan? mana ada orang offer macam ni kat aku lagi-lagi photographer yang offer tu ramai orang kenal dan ramai budak polipd jadi model dia.
adoiii, aku dah la lama teringin nak jadi model ni.ehemmm.hahaha.
sekarang dioffer plak pastu aku langsung tak yakin. aku mane cantik. sikit pun tak cantik lagi-lagi aku gelap.
segan gile laaaa :(
patut ke aku terima offer ni?
aku dah lama nak tapi aku tak yakin.
aku kan pemalu orangnye.
NAK KE TANAK HAAA ???


muke kelakor macam ni sesuai ke?
hahahaha.



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen