Online Diary cikNaz: Masalah jiwa.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28, 2011

Masalah jiwa.

Aku cuma nak luahkan je apa yang aku rasa sekarang.
aku tak harapkan semua orang suka aku. mampp kau la kau nak suka aku ke tak.
aku tarak kesah la bhai ! cuma aku bengang je ngan kau ni.
aku tahu la mulut kau tu macam longkang sometimes tapi agak la sikit.
cuba ah lau ada orang kutuk-kutuk kau macam kau kutuk orang, kau gerenti melenting kan?
kau nak cakap aku, kau pegi cermin diri kau dulu. sempurna ke tak. atau kau tak pernah cermin diri kau.
dulu kau ok je ngan aku tapi aku tak tahu la nape kau berubah. aku annoying sangat ke beb? aku ni gedik sangat ke?
aku tak mengharapkan dalam dunia ni orang nak suka kat aku. sikit pun tak, sebab memang tak semua orang suka kita kan. aku sedar tu.
dan aku sedar yang aku ni cepat kecik hati. aku sensitif tapi aku tengok kau kutuk n cakap lepas pasal orang lain kau tengok orang tu tak kesah kan? tapi hati manusia ni mana boleh scan.
aku tak cakap aku perfect. secara jujurnya, aku banyak sangat kekurangan. tapi kalaulah ada kuasa, aku tanak sakitkan hati orang, aku nak orang selesa je dengan aku tapi tu la, hmmm, nobody perfect dan macam aku cakap tadi, tak semua orang suka kita.
sentap aku tadi kau cakap macam tu kat aku even kau tak mention nama aku. ni la member.
lepas ni, aku takan mudah percaya kat orang. aku janji.hmm


mesti kau annoying kan bila aku senyum gedik macam ni.hahaha.
lantak pi la !!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen