Online Diary cikNaz: Hantuuuuuu kat jalanraya !!
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 27, 2011

Hantuuuuuu kat jalanraya !!

Adehh, macam rugi siket pon ada sebab filem ni tahap keseramannya belum buat aku tutup-tutup mata lagi tapi ada la sorang budak tu tersentak-sentak je masa filem ni nak start.hahahaha.
bagi aku jalan cerita dia boleh tahan best. aku bagi 3.5 bintang dari 5 bintang. bagi aku la :)
Then, saje nak buat review pasal filem ni sebab aku dengar ramai yang nak tengok dan ni pendapat aku je.
tepuk dahi, tanye otak.kehkehkeh.




pelakon yang boleh tahan mantap gak la. tak sangka Shera Aiyob berlakon real giler ! berbakat sangat-sangat.



Filem ni mengisahkan pasal misteri highway Karak yang sangat-sangat berpuaka.
macam-macam cerita dah jadi kat highway tu termasuklah misteri volkwagen kuning buruk yang tak ada driver, perempuan misteri, dan budak pakai baju sekolah merayap n tanye 'abang, nampak mak saya tak?'. bapak seram la, lepas tanya je bile toleh tros hilang. part tu serious meremang.
watak utama ialah 4orang pelajar yang dalam perjalanan ke Kuantan. oleh sebab jalan jammed, dorang plan lalu jalan Karak yang lama. dan dari bermulanya perjalanan dorang lalu jalan tu, macam-macam benda jadi dan akan mengubah hidup dorang selamanya.

Tak boleh cerita lebih-lebih, tak syok la.hehe.
Yok tengok !
SELAMAT MENONTON.






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen