Online Diary cikNaz: dating :)
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 1, 2011

dating :)


Macam-macam jadi hari tu.
sorry sayang datang lambat sebab terlajak bangun .
kau tahu, kalau dari PD nak ke SEREMBAN naek bas makan masa dowh !
dari POLI tunggu bas panas-panas ntah bas datang bila.
then hari tu aku siap-siap tunggu bas nak ke bandar PD lebih kurang SETONGAH JAM ok.
panas membahang , akhir tuk tak tuk tak sampai bandar PD aku teros pegi bas SEREMBAN.
then naik bas pegi SEREMBAN punyala macam sipot sedut jalan akhirnya selama 1 JAM sampai gak SEREMBAN.
yang dia pulak bagi mesej macam nak tanak mungkin penat menunggu aku kot. aku plak rasa panas je bila orang bagi mesej macam tu. haihh ! aku masamkan muka bila sampai. dia plak respon lambat. adohaiii 
aku marah-marah dia buat poyo dan dan dan aku pon makin marah laaaaa!
tup tap tup tap aku diam je masa jalan masuk ke TERMINAL ONE. 
aku rasa aku yang baik sendri bila dia buat lawak. aku pon gelak.
pastu dah OK. hahahahaha! gitu je kan masa gaduh. aku tak suka merajok lelama. penat tau buat muncung ni. aicehhh !! heheeee :)
pastu pegi mamam makan kat MCD sementara tunggu movie yang kita orang nak tengok. 

haaa kau !! besar gedabak aku letak poster dia.
seriously , best gile babun la citer ni.
daripada 5 bintang aku bagi 8 bintang lebih. wakakakaka !


muke dak poyo makan kentang goreng MCD. haha 
SAYANG AWAK FAHMI :)

okay ni plak aku. edit je ni. hehehe :)


dari pukul 1.30 tengahari sampai pukul 5.00 petang.
berapa jam je kita orang dating .
tak kesah la asalkan dapat tengok dia dah cukup dah lepas rindu aku.
sayangnya dahku padamu FAHMI. 
bahagia tau <3



I LOVE YOU SO MUCH HUBBY :)


Love is not blind - It sees more and not less, but because it sees more it is willing to see less.


- Will Moss -





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen