Online Diary cikNaz: HERO PUJAAN SAYA :)
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

HERO PUJAAN SAYA :)

jeng jeng jeng...
*bunyi dram berkumandang !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

BATMAN !!

cool gile !! paling smart wa cakap sama lu bhaii !

haha, dalam banyak-banyak superhero aku paling admire kat BATMAN. 
kenapa aku suka BATMAN?

  • Batman cool gila dengan sut dia warna hitam kelawar tu !
  • Aku suka jalan cerita dia. tak ada la macam cintan cintun bagai. just fokus dengan masa silam dia time dia kehilangan mak dengan daddy dia. tragis kan ?
  • Dia ni unik. tinggal dalam tempat yang sangat-sangat privasi masa jadi manusia biasa.
  • HANDSOME maaaa !
  • aku minat lambang dia. siap ada spotlight masa time-time klimaks. COOL GILER !!
  • dia ada kereta hitam yang canggih giler !!
  • tegas dan muka yang garang :)
  • tak banyak cakap dan cool gile bila cakap.
dan...err banyak lagi sebenarnya. 

musuh BATMAN yang paling aku suka
JOKER !

takut tengok muka mamat ni. boleh terbawak mimpi !
muahahahaha !
JOKER best sebab dia lain dari musuh BATMAN yang lain.
watak dia macam nakal gile. muka menyeramkan.
entahlah, kalau batman lawan ngan JOKER macam dua-dua sangat cool alamak !



vavaaavooommmm ! 
I LOVE BATMAN.
bhahahahahahahahahahahahahah !!
*gelak JOKER 


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen