Online Diary cikNaz: sesuatu yang indah
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

sesuatu yang indah

sekadar gambar hiasan !-..-

Oh manusia mane yang tamaw jadi secantik, sekacak, secomel dan sewaktu dengannya kan.
kau pun mesti nak jadik macam tu kan.
tapi tahukah anda semua tu memang tak akan kekal dan satu hari nanti mesti ubah gak kan?
gerenti la kau mesti tahu punya.
mesti kau rasa jeles tengok orang cantik-cantik atau comel-comel kan sedangkan Allah dah jadikan kita sesempurna kejadian :)
tapi tetap perasaan cemburu tu mesti ada kan? kan? kan?
aku? aku mestilah ada ! 
honestly yang boleh aku cakapkan, aku suka tengok PEREMPUAN COMEL pakai tudung dan natural beauty tau.
aku rasa betapa bertuahnya mereka dikurniakan rupa yang sebegitu comel dan cantik.
haaaa ! aku dedahkan kat sini yang aku suka tengok mereka yang dibawah ni .
auwww jangan marah aku curik pic-pic mereka.
ampun , aku just letak pic kamu di sini sebab shuker tau tengok muke awak. ngeeee :D

cun sangat dia ni ok ! kawan-kawan fb saje but satu poli. pernah terserempak dan sesungguhnya dia memang cantik ! :) 

housemate aku nih ! hahaha. kau cantik eya tapi kau kena kurus je ! kah kah kah :P

comelnya dia ni ! geram tengok pipi dia sebab tombam sangat. 
hehe, jangan marah ye cik Niza. nanti pipi makin tombam. 
tak penah jumpa dia lagi tapi teringin nak jumpe :)

yuyu zulaikha si tecik molek yang comel sangat-sangat. dia ni blogger terkenal yang aku selalu gile ushar belog dia. hai YUYU ! :D

Kak myra comel ! suka tengok gambar-gambar dia. sangat sesuai pakai tudung sebab nampak comel sangat.
jangan marah Naz Naza curik pic kak myra tau. heeee :)



Opsss,beberapa orang je aku sempat kidnap pic dorang pasal sebonarnya ramaiiiiiii lagi awek-awek cun aku suka tengok tau cuma ta larat nak copy bebanyak takot ada yang marah aku. 
haippp ! saya tak lesbian , saya okay. hahahahaha !
aku just suka tengok je sebab aku teringin nak jadi macam dorang . tu je :)
but i have my own style *ececehhhh.
itu sahaja untuk entry mengarut petang ni.
BYE :)




" It's better to be beautiful than to be good, but it is better to be good than to be ugly "





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen