Online Diary cikNaz: maxi dress yang cute
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

maxi dress yang cute

jenis maxi dress macam ni la yang aku carik.
belang-belang macam banduan tuh ! cute seyhh !
lagi-lagi dipadankan dengan jacket, cardigan dan SHAWL ! :)
macam style kat bawah ni

-
-
-
-
-
-
-

sangat comel ok :) 
shawl : Hana Tajima Style
jacket, sling bag . superb !
tak tahu pic siapa dapat dari GOOGLE.

siapa yang tak kenal dia nih kann.
HANA TAJIMA yang super duper style bebeh !
maxis dress with long jeans jacket.
GOJES !!

Ouhh, ni tak ada kena-mengena dengan maxi dress or whatever dress. hahaha!


konklusinya, everyone have their own style. so, untuk meng'copy' style orang lain tak salah.
cuma kena la ubah sikit-sikit identiti tu :) *perghh cakap macam expert. kihkihkih :D
Tapi aku dapat bayangkan aku pakai maxi dress ni macam mana.
mesti comel lote kan. ecececeh. ahh lantak pi lahh. korang tamaw puji biar aku je puji diri aku. hahaha !
dengan ketinggian hanya 149cm ngan badan yang tak terlalu kurus dan gemuk ni, sesuai ke ek ?
belom cuba, belom tahu maaaa :)

SELAMAT MENCUBA ! :D



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen