Online Diary cikNaz: kegilaan
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 3, 2011

kegilaan

kau ni tak habes-habes post entry baru kan Naz.

haishh, oleh sebab aku kat rumah ni, aku sangat la bohsan dan salah satu inisiatif aku untuk menghilangkan bohsan adalah online, online, online ! duhh !
bila aku bohsan malam tadi, aku kemas balik shawl-shawl lama aku.

pheww ! bersepah-sepah.
ada lama ada baru. mehh kak, mehh kak ! selonggok 5 kupang -..-!

setelah dilipat !! yeayyy !!
 ahh tamaw jual ngan sape-sape.

aku just assume aku kira-kira malam tadi konklusionnya ada TIGAPULOH HELAI aku ada.
banyakkkkkk gakkk kannnn.
ohh memang. aku gila shawl.
aku tak boleh nampak shawl cantik gerenti pulon.
tu je nak cerita.
kbai !



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen