Online Diary cikNaz: Monyet cinta.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 4, 2011

Monyet cinta.

kengkadang aku terpikiaq terfikir pasal perihal budak-budak zaman sekarang.
huishh, kemain umor baru setahun jagong dah pandai bercintan-cintun.
bukan apa, pakai baju sekolah terang-terang then jalan berpelukan dan berpegangan tangan.
serious aku tak jealous langsung malahan rasa teramatlah annoying maaa.
kalau couple yang dah dewasa macam tu tak apalah sebab aku kan dah dewasa mesti rasa OMG jelesnye nyahh! hahaha ! *aku rasa ayat aku pun mcm annoying kann -..-!
dulu aku bodoh-bodoh alang je nak couple-couple ni.
jujur aku cakap masa sekolah dulu aku tak pernah terfikir sangat nak couple. tipu.
come on laaa. aku terfikir pon masa dah sekolah menengah standart FORM4 FORM5 cenggitu la.
tapi tak de la seserious macam OH DARLING I LOVE YOU SOOOOOO MUCH ! SUDIKAH AWAK MENGAHWINI SAYA SAYANGKU err tu boleh la sekarang kan. 
tambahan umur sekarang aku pun nak masuk 21 tahun. alamak KANTOI ==!
zaman cinta bebudak ni selalu orang panggil Cinta Monyet tak pon....

PUPPY LOVE .

euwww macam ni kerr????


Harharharhar !



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen