Online Diary cikNaz: Day 03 - Your Idea of the Perfect Date
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 12, 2011

Day 03 - Your Idea of the Perfect Date


Malas benor sebenarnya nak hapdate tapi macam tak syok je tengok diari aku ni kosong je.
so aku nak hapdate untuk challenges ni. hahaha,baru hari ke 3 tapi aku dah malas gile.

so, here we go for my idea of the perfect date  !!


Selalunya aku dan si dia selalu date dan lakukan aktiviti yang sama macam tengok movies, karaoke, makan-makan, jalan and so on.
terus terang la aku cakap yang aku tak ada idea langsung untuk perfect date ni.hahaha
cukuplah dapat makan sambil tengok muka dia, tengok dia senyum, dengar dia menyanyi dengan muka yang bersungguh-sungguh, dan dengar die membebel. ehh sebenarnya aku yang banyak mmbebel daripada dia yang gelak-gelak tengok aku.jahat! ;p

dah tu je,aku penat gilak ni. baru balik dari kampung and rewang-rewang untuk kenduri arwah rumah makcik aku. penat woii. panas and aku pening kepala! arghh spoil. tapi akulah contoh menantu terbaik.hahahaha :p

teringin nak tengok bulan bintang dengan dia malam-malam sambil borak-borak. romantik gitewww.ngeeee



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen