Online Diary cikNaz: manusia mana pernah kenal erti kata puas
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

manusia mana pernah kenal erti kata puas

tajuk agak serius kan? hahaha. tade ape yang serius sebenarnya.
amacam sudah tukar background template diari aku ni.
asyik-asyik tukar je kan. tu la maksud aku,manusia mana pernah kenal erti kata puas.hehe.
kali ni aku edit dekat satu hari duduk dalam bilik. berejam aku buat.
sampai pening-pening kepala duduk depan lappy. aku tak boleh duduk lama-lama depan lappy, confirm kepala sakit.
lagi-lagi edit blog dengan bermacam-macam code. cehh dalam erti kata lain bermain dengan coding. dh macam budak multimedia plak aku ni.ekekeke.
lepasni malas nak tukar sebab template kali ni agak complicated aku carik. kalau tukar sia-sia je aku ubah-ubah code. curik code sana, curik code sini.
pandai jugak ek aku ni. hahaha. adoii sakit pale.maw tidoooo :)

BYE ! :)


sekadar hiasan.hahaha

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen