Online Diary cikNaz: inspired me :)
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 24, 2011

inspired me :)





sekarang top orang pakai shawl style HANA TAJIMA kan. so, aku pun teringin nak pkai macam mereka-mereka gak.hahaha. kat atas ni ada beberapa video yang banyak bagi aku tunjuk ajar macam mana nak bergaya sakan macam HANA TAJIMA. well, ni hanya sebahagian. act banyak lagi sebenarnya. thanks kepada YOUTUBE kerana telah memberi tunjuk ajar kepada aku yang sedikit noob ni.hahaha. kalau tak siapa lah yang nak ajar aku pkai shawl ala-ala cenggini kan. aku mana ada adik or kakak pompuan yang nak ngajo-ngajo semua nih. harapkan youtube je. ehh panjang lak aku bebel.


ni bukan HANA TAJIMA nih. ni ANAH TAJIMAH.
glemer tak glemer lahh.hahaha

bye :)







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen