Online Diary cikNaz: Lamunan.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

Lamunan.

Bila aku pejam mata, aku terbayang segala kata-katanya siang tadi.
sungguh benar semua tu tapi mengapa aku yang masih tak berubah?
tahu yang aku sebenarnya benar-benar keras kepala, berjiwa batu.
sejujurnya dan seikhlasnya, aku punya ego yang tinggi.
penuh sifat tak mahu mengalah.
yup mungkin aku anak tunggal perempuan dalam adik beradikku.
aku banyak menyusahkan dirinya yang tulus menyayangi aku.
tapi....mengapa aku yang susah untuk berubah laku.
menjadi seorang yang berhati lembut dan mudah bertolak ansur.
dia? dia banyak bertentangan dengan sifat aku.
lebih banyak tenang dan tak suka marah-marah.
dan mulai saat ni aku akan berubah.
yupp! aku banyak berjanji tapi akhirnya aku yang mengulanginya lagi.
maafkan ku sayang.
sesungguhnya engkau yang paling sempurna dimataku.
andai kita terpisah, siapalah dapat menggantikan engkau semula dalam hatiku.
waallahualam.
Jangan pisahkan kami ya ALLAH. aku memohon.
semoga aku dapat hidup dengannya sampai akhir hayatku. amin.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen