Online Diary cikNaz: segak betoiiiii !
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

segak betoiiiii !

Kalau ada membe aku yang sama minat ngan aku memang ngam !
tapi tadakkk ! kalau lelaki ramai la, tapi takan aku nak join sangat ngan dorg. ada kang nanti yang ngamok.hehe.
fuhhh teringin bangat camera ni. comel gileee !! geram !
Lomography camera. aku penah cakap pasal hal ni kat entry yang lepas.
jom cekidaut gambar kamera nih ! yooo

Super duper smart ! :)

even dia Lomo tapi kamera ni jenis digital. as usually, pkai memory card.

hasil-hasil pic yang terhasil. awesomeeee bukan ! :D

Nama kamera ni LOMO minimo-x. 
btw, dia jenis limited edition plakk. aku baru dapat tahu dari FB Lomography Camera teros jatuh chentaa :)
rasa-rasa ada ke kawan perempuan yang minat yang sama dengan aku ek ?


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen