Online Diary cikNaz: tekanan jiwa.jiwa kacau.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 27, 2011

tekanan jiwa.jiwa kacau.

Aku tak tahu apa perasaan aku sekarang.
bila aku tengok gambar-gambar tu, jiwa aku jadi kacau, gundah gulana.
serta merta jantung aku berdegup kencang seperti selaju enjin Ferari berkuasa kuda.
mata membulat dan tanpa sekerdip pun ia berkelip.
arghh, buntu aku. jiwa aku macam meronta-ronta dan makin lama makin parah.
semacam mahu menjerit kepada seluruh isi alam dengan sekuat yang mungkin.
tangan aku mula sejuk dan menggigil sebaik sahaja aku melihatnya.
aku terasa bahawa aku dalam keadaan ketagih tapi tak seteruk si bangkai bernyawa. gila apa!
kini baru aku tahu, dan aku sudah lama tahu.

Sebaik aku membuka Facebook atau Blog, terpampang la di HOME tak pun ruangan TAGGED PIC aku :
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
terliuq den ! 

jangan la buat aku macam ni. dah la aku addict ngan shawl 'n' pashmina bagai ni T____T



aku bengkek betul la. aku nak! aku nak! siapa yang kaya, tolong belikan semua shawl kat sini T___T



kasut-kasut ni semua buat aku berpeluh-peluh **tipu T_T





Sebenarnya banyak lagi ONLINE SHOP yang bikin hati aku kacau bilau ni, hilang pertimbangan malah kalau tak dirawat boleh jadi gila jadinya *tipu ni T__T. apa tak nye, jiwa naluri keperempuanan aku bukan main tarik-tarik tali ngan aku suruh beli. shaitoonn plak bisik-bisik kat telinga aku. bukan tak tahu shaiton yang jahat tu cba memerangkap aku supaya terperosok ke lembah pembaziran.
tapi...tapi...mana seh aku nak cekau duit nak beli menda alah-menda alah ni semua.
kalau duit boleh turun dari langit, tak pun petik je kat pokok mangga depan ghumah aku ni, dah lama aku borong semua shawl-shawl yang mereka-mereka promote tu. entah-entah, belum sempat promote aku dah bayar cash money! yuhhu, memang macam hidup ni seindah syurga la gamaknya.
hati aku tengah kacau bilau ni, kepada sesiapa berlebihan duit tu, kalau ada lebih-lebih duit tu, bagila sikit kat aku. tak cian kat itewww kewwww T___T


okay bye !

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen