Online Diary cikNaz: ni namanya WORDLESS SUNDAY. ahaks
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 19, 2012

ni namanya WORDLESS SUNDAY. ahaks






HAHAHAHA kelakor kan muke haku. macam ALIEN WORKSHOP! first time guna picture editor baru aku jakun nak besar-besarkan mata yang memang dah besar.  HAHAHAHA

errr kenapa orang kata mata aku besar sedangkan sepet je aku tengok. btw, aku pakai lens bukan sebab nak cantik ke ape, sebab yang utama sebab aku RABUN. aku pakai lens pun warna hitam. aku tak pernah nak fikir ubah kejadian ALLAH S.W.T. tapi sekarang aku tengok lens makin pelik, makin rare. 

erkk kata wordless sunday tapi dah tak 'less' dah.
ahh bantai. hihikkk >,<" (gelak gedik)


bai! :)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen