Online Diary cikNaz: Bawa aku pergi.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 6, 2012

Bawa aku pergi.


Sekuat mana kita bertahan, sampai bila kita mampu bertahan
Tuhan itu yang Menguji.
kedudukan kita masa sekarang bukan kekal begini selamanya.
ada naik, ada turun, ada serong, mungkin ada bengkok.
bukan kita yang menguasai siapa kita, di mana kita masa sekarang atau seterusnya.
bukan kita yang mengawal apa yang berlaku di luar, mahupun di dalam.
kita hanya mampu berusaha dan terus menguatkan semangat yang walau hanya tinggal sisa dan cebis.
kuasa hater bukan kita boleh jangka. 
persetankan semua apa setan-setan itu mahukan.
kau adalah engkau, mereka adalah mereka.
mereka bukan Tuhan. 
orang boleh kata apa yang mereka lancangkan, canangkan.
tapi mereka hanya tahu berkata sedangkan telunjuk mereka menGhadap ke muka sendiri.
dasar tolol. tolol tak sedar dek untung.
aku hidup bukan bertujuan menjaga hati manusia.
bukan bertujuan mengimpress kan mata-mata yang hanya mahukan dilihat sempurna.
aku hidup menjadi diri aku.
diri aku yang REAL ONE :)





:)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen