Online Diary cikNaz: PERBUALAN YANG MENDALAM.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 22, 2012

PERBUALAN YANG MENDALAM.

Mengantuk.
mata dah merah sangat.
tengah berfikir-fikir mahu cari kerja lain. fikir punya fikir kepala jadi pusing kok kayanya gitu dongggg.
errrr roti kaya? nevermind laaa. 
view blog sendiri sebab ada lagu Yunalis Zarai. ehhh nama penuh Yuna. 
i keep hitting repeat peat peat peat peat peat* ehh Selena Gomez. mana? mana? mana?
blink* Salina Ganaih plak terjongol. uishhh jangan wehhh. sherammmmm...
sebenarnya nak cakap sebab dari tadi dok repeat lagu Deeper Conversation ni banyak kali.
kalau diikutkan bilangan purata keseluruhan aku repeat lagu ni, aku anggarkan aku me'repeat'kan lagu ni sepanjang dari pes taim dengar sampai sekarang ialah mengalahkan purata bilangan rakyat Negara Zimbakwe. *aku tak tahu bangsa apa yang dok kat Zimbakwe ni.
terlalu banyak aku ulang dengar tanpa jemu tanpa muak sampai sekarang.
sebab apa? apa sebabnya?
aku tak tahu, itu jawapan sebenar.
sememangnya, halwa telinga aku sangat sukakan lagu ni!
YA! LAGU NI!
YUNAAA! I LAP U, U LAP ME!
Sila sepak muka aku lelaju sebab dah merepek memalam buta yang bersaksikan bantal mushukku!
ok, BAI !

Is your favourite colour blue?And do you always tell the truth?Do you believe in outer space?I'm learning you
Is your skin as tan as mine?Does your hair flow side ways?Did someone take a portion of your heart?Now I'm learning you
And if you don't mind can you tell me all your hopes & fearsAnd everything that you believe inWould you make a difference in the worldI'd love for you to take me to a deeper conversationOnly you can make me....
I've let my guard down for youAnd in time you will too
And if you don't mind can you tell me all your hopes & fearsAnd everything that you believe inWould you make a difference in the worldI'd love for you to take me to a deeper conversationOnly you can make me....
And if you don't mind can you tell me all your hopes & fearsAnd everything that you believe inWould you make a difference in the worldI'd love for you to take me to a deeper conversationOnly you can make me....
Deeper conversation with me ( x3 )Deeper conversation....


 
 Tersangat suka style lama Yuna yang lama. :)

tehhheee.
 






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen