Online Diary cikNaz: Backstabber !
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 1, 2011

Backstabber !

Memang la rasa macam nak lempang-lempang backstabber ni kann ..
ape perasaan bile dapat member yang backstabber ?
konpom la korang rase nak backstabber dier balik .
ahha !

okayy , berbalik pada cerita .
i dont know how my feeling right now .
serius bhaii , tak sangka aku membe sendiri si 'A' yang anggap kawan baik rupenye suke cerita macam-macam belakang aku .
even what ?? aku pakai **** pon die kate aku **** die ! watafak beb !
soooo CHILDISHIT ! ahha ! aku malas nak maki-maki orang * so sorry kalau terlepas =,=!
then , dulu die penah cerita buruk-buruk kat mmbe aku , si 'B' and si 'B' mula buat tanggapan negatif pasal diri aku .
aku tak blame si 'B' sebab mase tu aku dan si 'B' tu tak rapat sangat .
so , dier tak kenal sape aku dan macam mane aku sebenarnya .
 then aku dan si 'B' ni tibe-tibe we'll jadi rapat .
banyak kongsi masalah same-same .
tibe-tibe.........
terbukak pulak citer pasal 'kawan baik' aku tu a.k.a si 'A'. ahha !
'KAWAN BAIK' okayyy .
si 'B' pon banyak tak puas hati pasal 'kawan baik' aku .
then , dier citer segala hal pasal bnyk die tak puas hati ngan si 'A' tu .
mule-mule die kata cuak gak nak cite takot aku cite kat si 'A' tu .
but......
you know what ?

dari dulu aku bnyk tacing ngan si 'A' ni .
serius , sangat-sangat banyak perkara yang buat aku terasa dengan dier .
malas nak cite bnyak-banyak dlm ni pasal tak maw membuka pekung pada pihak terbabit .
hahaha ! *sebijik artis 
okay la , aku dan si 'B' yg malang tu memang senasib .
banyak nak citer sebenarnya tapi tak perlula .
nnti karang cite-cite kat sini , ade plak orang tahu .
hahahaha , bukan takot tapi at least aku malas nak burukkan orang .
aku kan baik :)
serius aku nak jadik kawan yang terbaik untuk semua orang .
tapi .. ni ke balasan aku lepas banyak gile aku jaga hati die .
letih la babe . jujurlaa , sangat-sangat dan teramat-amat letih nak jaga hati dier .
GIVE UP !
pasni no more Naz yang dulu .
arghhh ! tak sangke aku .
now , tibe-tibe aku sedih . hmmmm .




OKAY , BYE 






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen