Online Diary cikNaz: PMS.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 16, 2011

PMS.

Pagi tadi punya la tak bermaya aku lepas aku kuar tandas.
perut sebu macam apa tah. macam ada benda-benda menekan. nak makan tapi tak selera langsung. abes pucat pecah bibir aku.
aku gagahkan diri jugak buat kerja-kerja rumah macam selalu. sapu sampah, basuh kain, sidai kain baju.
perut asyik meragam-ragam je sampai sekarang ni.adoiiii.
tiba-tiba rasa nak muntah aku pegi tandas. ahh asyik uwek uwek uwek je. tak kuar pape pon maybe aku tak makan lagi kot. kalau aku makan maybe dah kuar balik kot apa yang aku makan tadi.
benci betul aku PMS ni. ehh tahu tak PMS? Premenstrual syndrome la. grrrrrr.
akhirnya aku makan oat je untuk isi perut.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen