Online Diary cikNaz: bla!bla!bla!
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 29, 2011

bla!bla!bla!

Yuhhhhuuu!! dah lama aku tak hapdet blog. setelah sekian lama aku kat POLI dan sangat busy *erkk, busy ke? hahaha. aku sebenarnya macam malas gile nak taip kat blog ni then macam penat giler. tak ade yang best pasal life aku sekarang ni. macam biasa kalau kat poli, bangun, pegi kelas, makan, makan, makan ehhh nape makan terlebih ni? wakakakakaka. :D ni membuktikan yang aku dah banyak makan dan makin gemok, gemok dan gemok! adoiii, macam malas nak taip lagi even sekarang aku dah kat Kluang. rindu rumah la katakan. emak masak nasi goreng ayam terbaekkkk wokkkk. yummy! yummy! yummy!

BYE!

jom pegi kelas!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen