Online Diary cikNaz: Hari-hari saya.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 9, 2011

Hari-hari saya.

Dah lama tak update blog kannn. seriously, macam tak ada mood nak menaip dalam entry je. dan aku langsung tak ada cerita menarik dalam hari-hari aku. kadang-kadang aku dah bosan ngan hidup aku ni, asyik-syik ulang benda yang sama setiap hari. pegi kelas, balik dan blablablablabla~ what the damn life !! aku lebih suka buat something yang seronok macam selalu kat rumah. aku dah bosan jaga hati semua orang. ada ke orang nak jaga hati aku? ada ke orang nak faham perasaan aku? kalau aku cakap ngan fahmie, benda tu tade ubah apa-apa pun. dia still jauh dari aku. what the damn LIFE i have. ya ALLAH, please give me strenght ! :(









Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen