Online Diary cikNaz: Forever Alone tak awak?
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

Forever Alone tak awak?

Forever Alone is an exploitable rage comic character that is used to express loneliness and disappointment with life. Creators of this variety of rage comic occasionally alter one word or both of the words “forever alone” for a more humorous effect.




So, adakah anda termasuk golongan-golongan FOREVER ALONE. seseorang yang sentiasa keseorangan dan kesunyian? adakah anda tergolongan dalam kategori ini seperti contoh-contoh di bawah?haha. silalah isi masa anda dengan panjat gunung Kinabalu bersama kawan-kawan terchenta dan macam-macam lagi aktiviti. kalau jadi FOREVER ALONE lama-lama mau jadi gila woooo. renung-renungkan dan selamat beramal ! :D



kesian dia. bukan main panjang text then jawab pendek dan menyakitkan hati! memang FUUUUUU! laaa.

hahaha, serius FOREVER ALONE la ni. sorg-sorg dalam wayang.perghh.

honey means MADU not SAYANG. 

Hahaha, dulu-dulu aku pernah kena macam ni dan boleh dikategorikan yang dulu aku pun macam FOREVER ALONE gak tapi sekarang baru tinggal handset sejam dua, kompom ada orang marah 'n' majok.hehehehe.






Konklusinya, jangan cepat give up dalam hidup ni. walaupun kita dalam dikatakan FOREVER ALONE, jangan cepat mengalah sebab dalam hidup ni macam-macam peluang yang ada cuma kita tak tahu apa yang bakal berlaku kan? so, anything happens for a reason. chill sayang ! :)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. khalis paling suka yang telipon bimbit tue.. itu baru betul 4ever alone..wahahha

    ReplyDelete
  2. hahahaha, kesian sangat kan. betol2 forever alone. haha

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen