Online Diary cikNaz: Pergi
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

Pergi

Tak kupinta malapetaka
Yang jatuh menimpa dan menguji cinta kita
Namun daku tak sanggup lihat mu
Mengorban hidupmu semata-mata untukku

Wahai sayang
Kau sepatutnya dicinta yang lebih sempurna

Pergilah sayang
Dirimu kan tetap daku kenang
Setiap malam berlinang airmataku
Jadi perangsang merindu mu sayang

Jangan pula dikau salah sangka
Kumungkiri janji ku tak mencintai lagi
Tapi kini izin kuundur diri
Kerana ku tak mampu untuk membahagiakanmu

Memang sayang untukku melepaskanmu
Biarku tanggung deritaku

Pergilah sayang
Dirimu kan tetap daku kenang
Setiap malam berlinang airmataku
Jadi perangsang merindu mu sayang

Dakaplah daku untuk kali terakhir
Oh kasihku
Berikanku peluang ku menatapi wajahmu
Agar abadi di ingatanku







Mungkin saya dah tak penting dalam hidup awak lagi. mungkin awak dah bencikan saya. maaflah, kalau selama ni saya susahkan hidup awak dan banyak buat awak sakit hati. awak nak saya pergi kan? okay, saya pergi. selamat tinggal sayang. :'(




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen